Friday, May 18, 2012

H General Motors πάτησε φρένο στο Facebook Σταματά τις διαφημίσεις λόγω χαμηλής αποτελεσματικότητας



Η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors σταματάει τη διαφήμισή της στις σελίδες του Facebook λόγω της χαμηλής αποτελεσματικότητάς τους.


Το πρακτορείο Reuters σχολιάζει πως η απόφαση της 3ης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ είναι το πρώτο ορατό ρήγμα στη στρατηγική του Facebook και υπογραμίζει τις αμφιβολίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο.

Η General Motors διευκρινίζει πως θα παραμείνει εντός του Facebook ενημερώνοντας τις σελίδες που έχει δημιουργήσει για την προβολή των προϊόντων της. Αλλωστε δεν της κοστίζουν και τίποτα. 

Η απόφαση της εταιρείας προκάλεσε το δηκτικό σχόλιο του μεγάλου της ανταγωνιστή, της Ford, που δηλώνει πως οι δικές της διαφημίσεις στο Facebook αποδίδουν διότι είναι καλύτερα σχεδιασμένες...


Πηγή: http://greektech-news.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment