Friday, October 12, 2012

Follow και εταιρικές σελίδες στο LinkedIn




Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το παιχνίδι επιρροής μεταξύ των social media: Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του LinkedIn, ενός δικτύου που ως τώρα είχε καταφέρει να διατηρήσει ένα διαφορετικό προφίλ από τα πιο «ψυχαγωγικά» ομόλογά του όπως το Facebook και το Twitter, το επαγγελματικό δίκτυο πρόκειται να συμπεριλάβει στις υπηρεσίες του τη δυνατότητα του following που καθιέρωσαν τα δύο προηγούμενα και που υπόσχεται στους χρήστες να μπορούν να βλέ� �ουν τις απόψεις συγκεκριμένων προσώπων άσχετα αν τα πρόσωπα αυτά ανήκουν στο προσωπικό δίκτυο του χρήστη.


Η υπηρεσία προς το παρόν περιορίζεται στις σκέψεις και τις απόψεις 150 προβεβλημένων προσωπικοτήτων (όπως ο πρόεδρος των ΗΠΑ ή ο πολυεκατομμυριούχος Ρίτσαρντ Μπράνσον) όμως σύντομα πρόκειται να επεκταθεί και σε άλλους. Και αν αυτό δεν είναι αρκετό για να παραπέμψει στο Facebook και το Twitter, δύο μέρες μετά το LinkedInανακοίνωσε μια ακόμα αλλαγή, αυτή τη φορά στις εταιρικές σελίδες –αμφιβάλλει κανείς ότι έπονται ανακοινώσεις περί διαφήμισης;


Πηγή: http://greektech-news.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment