Friday, December 7, 2012

Η Clip News στον "χάρτη των γεύσεων"

Η Clip News, μία από τις κορυφαίες εταιρείες αποδελτίωσης εντύπων, Internet, Social Media, Ραδιοφώνου, Τηλεόρασης και διεθνών μέσων στην Ελλάδα, πήρε μέρος στην κορυφαία οινική εκδήλωση «Χάρτης των Γεύσεων», που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Δεκεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.


Με αφορμή την εκδήλωση, η Clip News ετοίμασε μια Έρευνα Δημοσιότητας σχετικά με τις αναφορές στο κρασί σε έντυπα, Internet και Social Media. Σε διάστημα ενάμιση μήνα (από 1 Οκτωβρίου ως 15 Νοεμβρίου 2012) εντοπίστηκαν 7.417 αναφορές για το κρασί και στα τρία μέσα. Οι περισσότερες αναφορές (5.855 - 79% επί του συνόλου) εντοπίστηκαν στο Internet και ακολουθούν τα Social Media (1.171 – 16%) και τέλος τα έντυπα (316 – 5%).

Τα θέματα σχετικά με το κρασί  έχουν μεγάλη απήχηση στα ηλεκτρονικά μέσα και συγκεκριμένα στα Social Media, όπου η διαδραστικότητα του μέσου είναι � �φορμή για σχόλια και συζητήσεις. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα της Clip News, είναι ότι οι περισσότερες συζητήσεις εστιάζονται γύρω από το κόκκινο κρασί, καθώς και τα ευεργετικά οφέλη του κρασιού στην υγεία.

Ο διευθυντής πωλήσεων της Clip News, κ. Αναστασιλάκης Θεόδωρος, υποδέχθηκε το κοινό στο stand της εταιρείας στην εκδήλωση και συζήτησε μαζί τους για τη δημοσιότητα γύρω από το χώρο του οίνου. «Η παρακολούθηση της δημοσιότητας κυρίως στα ηλεκτρονικά μέσα, όπου αποτυπώνονται επίσης και οι καταναλωτικές προτιμήσ� �ις, είναι πολύ σημαντική. Οι υπηρεσίες αποδελτίωσης της Clip News αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για τη χάραξη της εταιρικής πολιτικής,» δήλωσε ο κ. Αναστασιλάκης.

*Η έρευνα δημοσιότητας της Clip News για το κρασί είναι διαθέσιμη εδώ.

ΠΗΓΗ:Δελτίο Τύπου

Πηγή: http://pcnea.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment