Friday, May 24, 2013

1 δις συνδρομητές επωφελούνται από τα managed services της Ericsson

Σε μια ολοένα και πιο Διαδικτυωμένη Κοινωνία, ένας αυξανόμενος αριθμός συσκευών αναμένεται να χρησιμοποιούν ευρυζωνικές διασυνδέσεις προκειμένου να παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πλούσιων υπηρεσιών επικοινωνίας και πολυμέσων, κάθε στιγμή, παντού.
Ακόμα πιο προηγμένες λύσεις δικτύου απαιτούνται προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση υψηλότερης απόδοσης, και η φυσική λύση για τις επιχειρήσεις είναι η υπογραφή συμβολαίων managed services με συνεταίρους που αναλαμβάνουν την ευθύνη για δραστηριότητες όπως αυτές του να λειτουργούν και να διαχειρίζονται τα δίκτυα τους.

Όντας ο κορυφαίος πάροχος στην τεχνολογία επικοινωνίας παγκοσμίως, η Ericsson (NASDAQ: ERIC) πρωτοστάτησε στα managed services στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και εξακολουθεί να είναι ο πρωτοπόρος στο συγκεκριμένο τομέα.

Με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση δικτύων multi-vendor, multi-technology, η Ericsson εκβιομηχανοποίησε την έννοια παροχής managed services σε πολλαπλούς παρόχους μέσω εξαιρετικών Παγκόσμιων Κέντρων Εξυπηρέτησης και μιας δυνατής οργάνωσης των υπηρεσιών τομέα.

Οι λειτουργίες δικτύου κατείχαν παραδοσιακά κεντρική σημασία στην επιχείρηση παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας. Παρόλα αυτά, κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, αυτό έχει αλλάξει. Σε μια εποχή που έχει δει την εισαγωγή του 3G, του LTE (4G) και άλλων σπουδαίων καινοτομιών, πολλοί πάροχοι έχουν επιλέξει να αναθέσουν σε κάποιον πωλητή τη διαχείριση είτε της νέας τεχνολογία είτε της ήδη κληρονομημένης τεχνολογίας.

Για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, οι πάροχοι πρέπει να επικεντρωθούν στην ανακάλυψη νέων τρόπων προώθησης της επιχειρηματικής καινοτομίας και στη βελτίωση της ποιότητας εμπειρίας των πελατών τους.

Προκειμένου να πετύχουν τους παραπάνω στόχους, η Ericsson έχει αναπτύξει το μοντέλο Experience Centric Managed Services, το οποίο προσφέρει στους παρόχους προνόμια όπως η συνεχής βελτίωση της υπηρεσίας, μειωμένο χρόνο στην αγορά, πρόσβαση/παροχή σε τεχνικές ικανότητες , και μια κοινή εστίαση στην εμπειρία του χρήστη. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ικανοποιημένοι τελικοί χρήστες, μειωμένες καταργήσεις συνδρομών, υψηλότερα μέσα έσοδα ανά χρήστη και μια οικονομικά πιο αποδοτική λειτουργία.

Ο Magnus Mandersson, Head of Business Unit Global Services, λέει: "Είμαστε πολύ περήφανοι που ξεπεράσαμε το κομβικό σημείο του 1 δισεκατομμυρίου συνδρομητών. Πετύχαμε αυτό το στόχο μέσω της δημιουργίας στενών σχέσεων με τους πελάτες, τις λειτουργίες και διαδικασίες υψηλής απόδοσης και τους ταλαντούχους ανθρώπους μας που αποτελούν την καρδιά της Ericsson στον τομέα των επιχειρηματικών υπηρεσιών. Αυτό το ορόσημο είναι μία ακόμη σημαντική στιγμή στο ταξίδι μας. Το επόμενο βήμα είναι να κάνουμε τη μετάβαση από τις παραδοσιακές υπηρεσίες διαχείρισης στα Experience Centric Manag ed Services".

H Ericsson έχει επενδύσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε εργαλεία, μεθόδους και διαδικασίες παράδοσης υπηρεσιών και έχει ιδρύσει τα Global Service Centers στη Ρουμανία, το Μεξικό, την Ινδία και την Κίνα που παρέχουν εξ' αποστάσεως managed services για έναν μεγάλο αριθμό δικτύων ανά την υφήλιο.

Στη Βόρεια Αμερική το 2009, η Ericsson και η Sprint ανακοίνωσαν την εισαγωγή του Network Advantage, ένα καινοτομικό, 7ετές συμβόλαιο για managed services που περιελάμβανε τη μεταφορά περίπου 6.000 εργαζομένων στην Ericsson. Στην Ευρώπη το 2010, η Ericsson εισήγαγε για πρώτη φορά ένα πλήρες πεδίο εφαρμογής της σύμβασης managed services για ένα δίκτυο LTE/Evolved Packet Core με την TDC στη Δανία.

Στην Αφρική το 2011, η Bharti Airtel υπέγραψε μια συμφωνία μείζονος σημασίας για managed services με την Ericsson προκειμένου να φέρει μια βελτιωμένη εμπειρία φωνής και δεδομένων για περισσότερους από 44 εκατομμύρια πελάτες της στην ήπειρο. Στη Νότια Αμερική το 2011, η Ericsson επέκτεινε τη συνεργασία της στο managed services με την Telefónica σε ένα multi-vendor περιβάλλον στη Βραζιλία.

Στην Αυστραλία το 2011, η NBN Co ανέθεσε στην Ericsson την παροχή και τη διαχείριση ενός LTE δικτύου για σταθερή- ασύρματη διασύνδεση σε αγροτικές και περιφερειακές περιοχές της χώρας. Τέλος, στην Ασία το 2013, η Reliance Communications και η Ericsson υπέγραψαν συμβόλαιο για managed services αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολάρια για ενσύρματα και ασύρματα δίκτυα στη Βόρεια και Δυτική Ινδία.

Τα managed services αφορούν ανθρώπους και ικανότητες, και στο πέρασμα των χρόνων περισσότεροι από 25.000 εργαζόμενοι έχουν μεταφερθεί στην Ericsson από παρόχους από όλο τον κόσμο. Η Ericsson συνεχώς αναζητά νέους τρόπους προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες της να τοποθετήσουν τους δικούς τους πελάτες πρώτους. Εκτός από την ενίσχυση της καινοτομίας, της ευκινησίας και της ταχύτητας, τα managed services μπορούν να βοηθήσουν τους παρόχους να επικεντρωθούν στην ειδίκευση και να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία του χρήστη και στις πελατειακές σχέσεις.
Πηγή: http://pcnea.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment