Friday, September 13, 2013

TV Anywhere από την Εricsson

Στο IBC 2013, η Ericsson σκοπεύει να παρουσιάσει πώς η μοναδική της θέση στη βιομηχανία και το ευρύ χαρτοφυλάκιο λύσεων και υπηρεσιών καθιστούν δυνατές τις νέες εμπειρίες "TV Anywhere" για τους καταναλωτές, σε όλες τις συσκευές.




Η εταιρεία θα δείξει πως αποτελεί την κινητήρια δύναμη για την αποτελεσματική διαχείριση της διαρκώς αυξανόμενης κυκλοφορίας βίντεο σε σταθερά και κινητά δίκτυα. Δεδομένου ότι η στροφή προς την τηλεόραση σε κινητές συσκευές εντείνεται, η Ericsson πρωτοπορεί σε καινοτόμα προϊόντα, τεχνολογίες και μοντέλα παροχής υπηρεσιών τα οποία ανυψώνουν την προβολή περιεχομένου και την εμπειρία της θέασης σε νέα, συναρπαστικά επίπεδα.

Επίσης, δίνει τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες περιεχομένου, τηλεοπτικούς φορείς, παρόχους τηλεοπτικών υπηρεσιών και φορείς εκμετάλλευσης δικτύων να πετύχουν σε μια νέα, συνδεδεμένη εποχή της τηλεόρασης.

«Στον συνδεδεμένο κόσμο του σήμερα, οι καταναλωτές απαιτούν ήδη εξατομικευμένες υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις προσωπικές τους ανάγκες. Βλέπουμε τα χαρακτηριστικά μιας σπουδαίας υπηρεσίας τηλεόρασης που παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο, διαδραστικότητα και εξατομίκευση», δήλωσε ο Ove Anebygd, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Media Solution Area στην Ericsson.

«Για τους πελάτες μας, το νέο σημείο αναφοράς είναι ο συνδυασμός της παραδοσιακής ποιότητας του περιεχομένου με τις νέες δυνατότητες ανακάλυψης, αλληλεπίδρασης και προσβασιμότητας. Εμείς επικεντρώνουμε την προσπάθειά μας στο να είμαστε ο εταίρος που επιτρέπει στους τηλεοπτικούς οργανισμούς και φορείς να δημιουργήσουν πραγματικά επιτυχημένες multi-screen τηλεοπτικές υπηρεσίες και πλούσιες εμπειρίες τηλεόρασης σε οποιαδήποτε συσκευή, από οποιαδήποτε υπηρεσία, σε οποιαδήποτε οθόνη και μέσω οποιουδήποτε δικτύου.»

Η Ericsson σκοπεύει να επιδείξει πώς οδηγεί τις εξελίξεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της τηλεόρασης, μέσα από την παρουσίαση ολόκληρου του φάσματος του βραβευμένου TV & Media Management χαρτοφυλακίου της. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες αυτές ανταπεξέρχονται σε ανάγκες των πελατών όπως η δημιουργία, η διαχείριση και η εξαγορά περιεχομένου, η ροή και η επεξεργασία εικόνας, η ανταλλαγή και η τελική παράδοση στους καταναλωτές.

Επίσης, θα παρουσιαστούν εμπεριστατωμένα στοιχεία σχετικά με τις τάσεις των καταναλωτών για την τηλεόραση από την τέταρτη έκδοση της ConsumerLab TV and Video Consumer Trend Report, της ετήσιας έρευνας που αναδεικνύει μια σαφή εικόνα της αγοράς και διαμορφώνει το όραμα της εταιρείας.

Οι επισκέπτες στο περίπτερο της Ericsson θα έχουν τη δυνατότητα να συναντήσουν τους ειδικούς της εταιρείας σε θέματα τηλεόρασης και να παρακολουθήσουν ζωντανές επιδείξεις των τελευταίων προϊόντων και υπηρεσιών της.

Η ζωντανή επίδειξη της τεχνολογίας θα δείξει πώς η Ericsson βοηθά τη βιομηχανία να πραγματοποιήσει τη μετάβαση σε ένα πλήρως multi-screen περιβάλλον, όπου η παράδοση βίντεο μέσω IP αποτελεί ένα μοναδικό, παγκόσμιο καταλύτη που μεταμορφώνει την προβολή περιεχομένου και επιτρέπει σε δίκτυα όλων των ειδών να βελτιστοποιηθούν και να εξελιχθούν σε βίντεο-κεντρικά.

Βασικά σημεία της επίδειξης:

-Multi-screen τηλεοπτικές πλατφόρμες και λύσεις τελευταίας γενιάς της Ericsson που καθιστούν δυνατή την απόλυτη TV Anywhere εμπειρία καθώς και υπηρεσίες που επεκτείνουν τις δυνατότητες της συνδρομητικής τηλεόρασης, παρέχουν νέα έσοδα μέσω της διαφήμισης και μεγιστοποιούν την αξία του περιεχομένου

-Πρεμιέρα στην IBC της Ericsson AVP 4000, της πιο προηγμένης πλατφόρμας επεξεργασίας βίντεο που λειτουργεί με προγραμματιζόμενο τσιπ επεξεργασίας βίντεο, το πρώτο που αναπτύχθηκε εσωτερικά στην εταιρεία

-Live "true" 4K UHDTV video contribution σε ανάλυση p50, 4:2:2, 10bit, που αναδεικνύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Ericsson στη μελλοντική ανάπτυξη των υπηρεσιών υψηλής ανάλυσης

-Πρεμιέρα στην IBC της πρώτης λύσης παγκοσμίως για end-to-end LTE Broadcast, που συνδυάζει τρία νέα πρότυπα (τεχνολογίες eMBMS, HEVC και MPEG-DASH) ώστε να μεταφέρει αποτελεσματικά περιεχόμενο σε ασύρματα δίκτυα LTE

-Προεπισκόπηση της Managed Media Preparation Platform της Ericsson, που επιτρέπει σε ιδιοκτήτες και αναμεταδότες περιεχομένου νέες δυνατότητες πρόσβασης, εξερεύνησης, εμπλουτισμού και μετατροπής του περιεχομένου και των μεταδεδομένων ώστε να απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά και διαφορετικές περιοχές του κόσμου

-Έναρξη της Managed Media Internet Delivery της Ericsson, μιας νέας OTT υπηρεσίας, σχεδιασμένης να συμπληρώνει γραμμικές μορφές μετάδοσης και να επιτρέπει την αποδοτική αξιοποίηση καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων

-Το Ericsson Media Delivery Network, μοναδικά σχεδιασμένο για να ενοποιεί, να επιταχύνει και να καθιστά επικερδή την παράδοση διαχειριζόμενου και μη περιεχομένου μέσω σταθερών και κινητών δικτύων

Η Ericsson θα έχει επίσης ιδιαίτερα ενεργό ρόλο καθ' όλη τη διάρκεια της IBC Conference. Η εταιρεία είναι μεγάλος χορηγός της IBC Leaders Summit, μιας αποκλειστικής εκδήλωσης που απευθύνεται στις πλέον σημαίνουσες προσωπικότητες και τους κορυφαίους οραματιστές από τη βιομηχανία των ηλεκτρονικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν τα ευρήματα της έκθεσης ConsumerLab TV Report 2013, καθώς και το όραμα της Ericsson για το μέλλον της βιομηχανίας της τηλεόρασης.
Πηγή: http://pcnea.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment