«19.000 επαγγελματίες της Delta είναι εκεί για την ασφάλεια και την άνεση των πελατών μας και ο εξοπλισμός τους με καινοτόμες λύσεις σημαίνει ότι μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας κατά τη διάρκεια των πτήσεων», δήλωσε ο Joanne Smith, senior vice president - In-Flight Service. «Αυτός είναι ένας ακόμη τρόπος επένδυσης στην τεχνολογία για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.»
Οι Windows Phone 8 συσκευές, Nokia Lumia 820, επιτρέπουν στους αεροσυνοδούς της Delta τα ακόλουθα:
-Η επεξεργασία των πιστωτικών καρτών στις αγορές κατά τη διάρκεια της πτήσης θα γίνεται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένης της αναβάθμισης στις δημοφιλείς θέσεις Economy Comfort-Seating της Delta. Οι αναβαθμίσεις στις Economy Comfort Seating θέσεις θα ξεκινήσουν στις υπερηπειρωτικές και διεθνείς πτήσεις πριν προσφερθούν από όλο το σύστημα της Delta.
-Βολικές αποδείξεις οι οποίες μπορούν να αποσταλούν με email στους πελάτες.
-Δυνατότητα χρήσης από τους πελάτες pre-paid πιστωτικών καρτών για αγορές κατά τη διάρκεια της πτήσης.
-Ταχύτεροι χρόνοι επεξεργασίας συναλλαγών.
-Στο εγγύς μέλλον, θα υπάρχει δυνατότητα να διαβάζει η συσκευή κουπόνια όπως εμφανίζονται στο κινητό τηλέφωνο του πελάτη.
-Αποτελεσματικότερη υπηρεσία αποκατάστασης.
Στις 26 Αυγούστου οι αεροσυνοδοί των πτήσεων της Delta ξεκίνησαν τη χρήση των συσκευών.
Στο μέλλον, η Delta προσβλέπει στη δημιουργία μίας ακόμα πιο εξατομικευμένης υπηρεσίας δίνοντας στους αεροσυνοδούς συγκεκριμένα προσωπικά χαρακτηριστικά των πελατών για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση.
Η συγκεκριμένη λύση δημιουργήθηκε από τη Microsoft, την Avanade και την AT&T μετά από μήνες ανάπτυξης και συνεργασίας με τους αεροσυνοδούς. Οι συσκευές Windows Phone 8 θα συμπεριλαμβάνουν μια ειδική εμπειρία πελάτη Delta, η οποία αναπτύχθηκε από την Avanade στο Microsoft Dynamics για φορητή πλατφόρμα λιανικής στα σημεία πώλησης και θα λειτουργεί μέσω Wi-Fi και το 4G δίκτυο της AT&T LTE. Η συμφωνία περιλαμβάνει σχέδια για την επέκταση της λύσης για τα επόμενα 3 χρόνια με τις νεότερες συσκευές της Nokia.
Η νέα φορητή συσκευή είναι η πιο πρόσφατη επένδυση της Delta στην τεχνολογία για πελάτες και υπαλλήλους. Το προηγούμενο έτος η εταιρεία είχε δημιουργήσει την εφαρμογή Fly Delta για iPad, λάνσαρε τη νέα ιστοσελίδα delta.com το Δεκέμβριο του 2012 και ανανέωσε τα σημεία εξυπηρέτησης τον Σεπτέμβριο του 2012. Η Delta προσφέρει επίσης τη δημοφιλή εφαρμογή Fly Delta της σε iPhone, Windows Phone, Android & Blackberry κινητές συσκευές και σήμερα προσφέρει Wi-Fi σε περισσότερα από 800 αεροσκάφη.
Δελτίο Τύπου
Πηγή: http://pcnea.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment